Glad Påsk!

That's right, idag är det påskafton, hoppas att alla får påskägg med mycket gott godis i :). Jag har ju jobbat lite hos mamma så att ja får mer pengar som jag kan shoppa för i sthlm. Det var faktiskt rätt så roligt att jobba hos mamma (hon jobabr i en godisaffär), men massa människor som skulle handla godis frågade mej massa grejer och jag kunde ju inte svara för jag visste itne vad jag skulle säga haha. Och igår så va vi hos mormor och morfar, åt massa god mat och fick påskägg. Den här dagen har nog nästan varit den finaste på länge, har solat nästan hela dagen, jätte skönt. Tror att det var omkring 22 grader ute, härligt och varmt. Jusst det, åkte till maxihuset med Elin i tisdags, och hittade tröja som ja så gäna ville ha på Gina Tricot, så jävla glad jag blev när den fanns där! =). Aja, nu ska jag nog ta och städa lite på mitt rum, det är ganska stökigt..
Glad Påsk på er alla! :D




kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test