Så härligt :)<3

Var nyss ute och hämtade glass och hallon i frysen, låter kanske konstigt, men vi har en frys i boden :P
Men iaf.. När jag gick ut så luktade det verkligen vår,jätte härligt verkligen.
Det var liksom en härlig känsla, plus att det var 18 grader ute idag också,
kunde gå i bara en tröja när jag gick hem från praktiken ;).
Nu så sitter jag och väntar på att sockerkakan ska bli klar,
bakar en till personalen där jag praktiserar, dom har tjatat om sockerkakan hela veckan, haha.


kommentera
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/march/drom-tavlingen.html#comment



vore jätte kul om du ville vara med i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort värde 5000:-, stor chans att vinna!

2009-04-02 @ 20:35:38

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test