Filmkväll :)

Igår så var Elin här så vi hyrde några filmer och ingen av dom var bra, fyfan alltså. Så vi spolade mest igenom dom för och se om det hände nåt kul, men nej itne ett skit :P. Efter det så satt vid oss vid min data och prata me massa konstiga människor. Sen så gick vi och la oss, klockan var väl något vid.. halv 3, för hon skulle hem tidigt. Och dag så ska jag plugga som en idiot för vi har 2 uppsatser att skriva, inom religion och sedan ska vi läsa ett häfte och svara på massa frågor. Det ska bli så kul >_<. Just nu så sitter jag och väntar på att maten jag gör sk bli klar och lyssnar på Seize The Day med Avenged Sevenfold :). Jusst det, hittade en rätt så snygg t-shirt på Gina den va grå och så vart det som et tryck på, nån slags modetidning. fast ska nog köpa en "äkta" som det är ett Vogue tryck på, mkt finare :).


kommentera
Postat av: e<3

filmerna va lite sega hehe ;)

2009-01-25 @ 20:15:01
http://eelineclipse.blogg.se/

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test