God Morgon!

Nu är jag nyduschad. Vaknade för ungefär 1 ½ timme sedan av att min lillebror gjorde frukost ute i köket, han kan aldrig vara tyst. Idag så ska jag göra det jag alltid gör, alltså inte ett skit :). Eftersom att man har semester så borde man få ta det lungt eller hur?. Eller en grej ska jag göra, fixa löshåret. Måste sy dit massa clips på några träns. Hatar att ha kort slitet hår så df har jag löshår, vill inte ens gå med utsläppt hår , det är så kort och fult usch :P. Men så blir det när man bleker sönder håret och går av när man har duschat och måste färga till en mörkare färg eftersom att det lir en orangeaktig färg i hälften av håret. Så vad jag försöker äga är, blondera inte håret! I alla fall inte själv, gå till en frisör, blir mycket bättre då ;). Orkar inte lägga upp massa bilder på annorlunda saker idag, känns som att jag jämt gör det så nu får det bli utan.
Hoppas att alla har en härlig dag!!


kommentera
Postat av: ävelicious

nej inte någonstans :(

2009-06-25 @ 12:04:48
http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Caroline ♥

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-06-25 @ 12:34:52
http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-06-25 @ 18:46:09

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test