Jaha, ännu en regning dag...+ Rosa choklad

Jag som äntligen hade tänk lämna min säng och åkt till stan idag för att köpa lite nya kläder till midsommar. Men när jag vaknar så är det helt grått på himmelen och så regnar det. Varföör???!! Det har varit rätt så skapligt väder de senaste dagarna, soligt men ändå inte för varmt. Och nu så regnar det igen. Aja, jag får väl ta och gå med ett paraply till bussen sen. Ne, nu får jag ta och sluta klaga och skriva om något positivt istället. När jag åt frukost så hittade jag de här.
 
Visst ser dom goda ut :D?

Egentligen så är det ingen choklad, utan Ipod Shuffels. Jag vill ha en rosa! :)
 

Nu ska jag laga lite mat och sedan göra iordning mej, ska till min kompis Café och fika, sedan ner på stan och shoppa tills jag är pank :).


kommentera
Postat av: carro

häftigt, men surt också då jag ganska nyligen köpt en vanlig. Glad midsommar

2009-06-18 @ 13:27:15
http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Tippie

Nej men gud vilka fräna!:D

2009-06-18 @ 13:36:10
http://tippie.blogg.se/

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test