Nagellack med cool design :)

Vaknade nyss av den härliga solen som lyste upp mitt rum. Äntligen så har det slutat att regna och blåsa och jag hoppas det fortsätter att vara sånt här fint väder, i alla fall fram till midsommar så man får någon värme.Men to get to the point... Har hittat några rätt så coola designer på olika nagellack. De första är formade som glödlampor, och de andra är
 små burkar. Det skulle se rätt så fint ut med de här nagellacken på min lilla make up byrå här hemma ^^.

 



kommentera
Postat av: ävelicious

söt blogg, kolla gärna in min :)

2009-06-17 @ 02:56:41
http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi, jag vill ha dom rosa

2009-06-17 @ 13:30:44

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test