Härligt med lördag

Sooo... I går satt jag ju och tittade på första The Hills säsongen, var fan jätte bra, har nästan sett alla på MTV, men ändå liksom alla avsnitt är så bra, så man kan lika gärna se dom flera gånger om.
Idag har jag varit och handlat med mamma, köpte annanas, jordgubbar, kiwi och en kosmopolitan tidning, så när vi kom hem så satt vi och åt massa god frukt, mmmmmmm jätte gott.
Har också varit hundvakt, lillaLucky var här :) Han är så himmla gullig, och följer jämt efter mej vart jag än går, haha.
Lite senare ikväll så ska vi nog ta och äta kina mat och se på sex & the city filmen, min mamma har inte sett den än så, hon är lite efter hehe.
Hoppas att ni alla har en bra helg!






kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test