Sweet 16

Såg på sweet 16 igår och det va lite annorlunda, en "vanlig person" (utan så mkt pengar som dom andra brukar ha) vann en tävling, och då fick hon ha värsta sweet 16 festen, hon fick bestämma hur allt skulle vara ect.. liksom inga gränser, några av hennes favorit band kom, och sedan så va det en kille som sjöng fast man såg honom inte, och han kom upp ur en tårta på scenen, det var Gerard Way från My Chemical Romance(MCR) och sen så kom alla andra bandmedlemmar in och spelade och sjöng happy birthday och teenagers. Lätt att jag hade velat ha det så på min 16 årsdag va fan! jag älskade mcr då, lr jag var väl 14 när jag älskade dom, men gillade dom när jag va 16 också..
Det skulle vara en kul grej liksom.


kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test