Can't stand the heat.

Jag vet, Jag vet.. Jag borde inte klaga på värmen idag, men 30 grader är lite för mycket. Det går ju nästan inte att vara ute utan att man bränner sig. Jag får väl ta och skylla mej själv eftersom att jag har legat och solat från 10 tills nu. Men man måste ju i alla fall bli någotlunda brun till studenten! :). Nu måste jag faktiskt ta och skriva lite om vad som hände igår, eftersom att jag inte orkade skriva något inlägg vid halv 3 på natten igår. Vid halv 9 på kvällen så kom Mickis och hämtade mej med sin bil och så åkte vi ut till Åby där dom har Horse Show nu. På kvällen så har dom fest där, så då tänkte vi, såklart att vi åker dit!. Vi träffade hennes familj och min mamma där också. Vi drack lite cider och dansade hela kvällen tills vi åkte hem vid 2, det blev en lyckad kväll :).Nu ska jag ta och fixa mina naglar ännu en gång, bye bye ^^.

                                                                                                                                                                                    

kommentera
Postat av: elin

hoppas det funkar att kommentera nu :)

nice dag :) härligt med värme :) <33

2009-05-31 @ 17:17:06
http://eelineclipse.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Vilken otroligt fin blogg du har :)



Hoppas du har haft en jätte mysig dag ute i solen :)

2009-05-31 @ 23:33:54
http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ja visst är den söt :) Im in love hihi

2009-06-01 @ 11:17:06
http://lovebysandra.blogg.se/

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test