Lördag=tv-tittande hela dagen

Hej Hej!
Har inte varit så aktiv på några dagar eftersom att jag har varit och badat rätt så mycket.
Det har ju varit så otroligt varmt och skönt ute så då måste man ju passa på, eftersom att det har blivit jätte dåligt väder här och kommer antagligen fortsätta att va det hela nästa vecka, usch.
Vad har ni själva gjort när det har varit så här varmt ute :)?.
Idag så tänkte jag bara skriva ett litet inlägg, inte något speciellt. Men tänkte berätta att jag bara ska slappa hela dagen
och titta på The best of Miami Ink & LA Ink lite senare idag. Två av mina älsklingsprogram :D.




kommentera
Postat av: Anna

Mysig blogg du har :)

2009-07-04 @ 14:42:24
http://despised.blogg.se/

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test