Onsdag :)

Tjeeeena!
Satt uppe till halv 3 på natten igår för att göra klart min blogg design, gick upp för några minuter sen så gissa om jag är trött. Nu hinner jag inte skriva så mkt mer för jag måste göra iordning mej. Ska strax dra ner till stan med mamma och köpa ett linne till mej, eftersom att mitt favorit linne har försvunnit.. Hur kan ett linne bara försvinna sådär??? Har letat överallt i hela huset, men det finns ingenstans, lite tråkigt. Okej det var ett vanligt vitt linne från H&M Men jag gillade det! Sen när vi har kommit hem igen så har mamma tvingat mej att göra broccoli paj. Det kanske inte låter så gott, men det är det kan jag lova! Ni borde testa :).
Kanske lite sent, men hoppas att alla haft en bra helg^^.
Nu måste jag dra, vi hörs sen <3<3


                                                                                                 
                                                                    

kommentera
Postat av: anonym

Hur mycket tjänar Kenza egentligen på sin blogg?

endel kanske tror hon tjänar runt 14 tusen .. men nej! Antingen mer lr mindre faktiskt!



Läs mer på falksanning.blogg.se

2009-07-22 @ 12:39:37
http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 2500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-22 @ 14:48:13

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test