Choklad ansiktsmask, Stressigt & Maränger..Kanske lite Chokladsås också

Heeeeej =)
Den här dagen har varit lite stressig, i alla fall när jag skulle sminka mej. Mamma ville att jag skulle hjälpa henne att flytta ett av hennes lager på Hageby Centrum, skulle flytta massa kundvagnar med godis, läsk, lösviktsstövlar (sånna ställ där man har massa lösgodis i) och massa andra saker. I alla fal.... Fick reda på att hon ville ha min hjälp nästan på direkten, och jag hade vaknat för ett litet tag sedan så jag fick skynda mej som fan meed att sminka mej för nu ville tydligen mormor också följa med och hon stog och väntade ute hos sej. Så jag fick sminka mej och fixa håret på sådär, va ska man säga, 10 minuter och i vanliga fall så brukar det kanske ta 1 timme att sminka mej och kanske lite mer tid när jag ska fixa håret också, så man kan ju nästan fatta att det inte blev så bra. Provade också en choklad ansiktsmask idag med, tror att den var köpt på kicks, vet ej hur mycket den kostade. Men den luktade underbart!! som en chokladmuffins smet ungefär och den skulle man smeta ut över hela ansiktet, vilket jag har en bild på här under texten (ser cp ut för jag har inget smink, haha). Sen efter 10 minuter så skulle man skölja bort det med varmt vatten, masken hade stelnat lite så man fick jätte stora rynkor när man log elelr skrattade, såg lite roligt ut. Men huden kändes jätte len efter att man hade andvänt den. När jag hade hjälpt mamma på lagret och efter att vi hade varit och handlat, jusst det måste tipsa om en grej, på Lidl (tror jag att det heter) så finns världens godaste vaniljglass, fy fan vad god den är! smakar nästan som att man har gjort den själv, i vanliga fall så är jag inte så förtjust i vaniljglass, men den här är så himmla god, ni borde testa den!.
Sedan när jag kom hem så gjorde jag maränger dom blev faktiskt jätte bra, finns också på bilder nedanför texten (dom är dock inte klara på bilderna) tänkte också göra lite varm chokladsås som jag kan ha till marängerna och glassen som vi köpte, ska sitta och mysa med det när jag ser på Melodifestivalen.



kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test