Gina Tricot

Japp..
Gina Tricot har fått in ganska så fina vårkläder.
I fredags var jag och Elin på stan och när vi var inne på gina tricot så hittade
jag en jätte fin t-shirt, ja ville så gärna ha den, men hade inga pengar.
Den var vit, lite stor.. typ sån t-shirt som man bara kan ha ett par tights under, om ni förstår vad jag menar och så va den lite V-ringad.
Längst ner i.. vänstra hörnet tror jag att det var.. så stog det något med smala
svarta bokstäver, kommer inte riktigt ihåg precis vad det stog, men något med fashion i alla fall.
Den va så gimmla snygg!!! Så idag när jag skulle gå och köpa den efter jag hade
jobbat klart på praktiken så fanns den inte kvar, fan vad ledsen jag blev, jag som så gärna ville ha den.
Och så har Gina en snygg väska som jag vill ha, är lite chanel stuk över den, jäte fin faktiskt :).
Haha lite mobbat att jag sitter och skriver om det, men aja... Hade inget annat att göra.

BYYYYEEEEE!


kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test