Stressful

Idag efter praktiken så skulle jag och Elin fika, men min mentor ringde till mej och sa att jag måste gå en extra kurs i skolan för att det fattas 50 poäng i mina slutbetyg, så om jag vill kunna söka vidare efter gymnasiet så måste jag gå extra kursen som är 15.45-17.30, varje tisdag och jag slutar oftast praktiken vid 15.00 så jag hinner inte hem, jobbigt.. Så går det när man inte sköter sej i skolan! men iaf.. efter samtalet med min mentor så fikade jag och Elin, sedan gick vi och kollade om GNR t-shirten som jag vill ha hade kommit in igen på Carlings, och det hade den men har inga pengar nu så får vänta med att köpa den. Sedan så gick vi till Monki, hittade ett par jätte snygga svarta sandaler som jag sååå gärna vill ha, han aldrig att kolla vad dom kostade, men men.. får hoppas att dom finns kvar ett tag eller att det finns ett liknande par någon annan stanns.
Hoppas att alla har haft en bra måndag! :)



kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test