090516

Hello!
Igår så åkte jag och mamma till Linköping för att försöka hitta en balklänning till balen som är snart. Vi åkte in till city och gick omkring lite där. Vi gick till en godisaffär, och där hade dom Ben & Jerry kulglass! guud så gott det var. Sen så hittade jag Chanelliknande strumpbyxor på lindex och nån slags läppglansgrej för läpparna så dom blir större, kommer antagligen inte att funka men man kan ju alltid hoppas. Ett par svarta skor fick jag också. Måste bara säga att det är mycket, mycket finare i City i Linköping än vad det är här i Norrköping. Varmt var det också igår, solen sken hela tiden. Och jag var förkyld vilket jag fortfarande är, usch.



kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test