Marknadsafton

Hej Hej!
Har precis gjort iordning mina naglar och sitter och lyssnar på Lady Gaga. Idag så har jag varit ledig, så jag och Elin åkte ner till stan med hennes bil och gick omkring på stan. Och eftersom att det är marknadsafton idag så var det rea nästan överallt med det fanns nästan ingenting intressant. Men köpte i alla fall lösögonfransar och svarta klackskor till balen, dekoratins "stenar" till naglarna, en present till mamma eftersom att det är mors dag på söndag och så beställde jag en tatueringstid hos House of Pain, längtar jätte mycket. Hoppas att tatueringen blir fin.
Puss på er!


kommentera

Innan du kommenterar;
>>Skriv inga elaka kommentarer
>>Var helst inte anonym, du kan alltid skriva ditt namn
>>Reklama inte om din blogg, det tar jag ändå bara bort



Ditt Namn;
Spara?

Msn/Mail;

Din Blogg;

Din kommentar;

Trackback
RSS 2.0
Test